بازاریابی تجارت در سوئد
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی تجارت در سوئد
انتقال بین المللی یک تجارت هنگام آماده سازی برای گسترش بیش از هزینه ها و رویه ها نیست. این سازگاری فرهنگی بیشتر از آکومن محاسباتی است. این اطمینان حاصل می کند که محصول یا خدمات شما متناسب با تمایلات و اصطلاحات خاص یک ملت است. یافتن راهی برای فرهنگ سازی شغل خود به منظور به دست آوردن همان نتیجه ای که کسب و کار شما در داخل کشور بدست آورده است. این کار از طریق یک مرحله ساده انجام می شود: بازاریابی مؤثر.

بازاریابی مشاغلتان در خاک بومی یک نوع هنری است. تلاش برای انجام این کار در خارج از کشور معجزه آسا است. کشورها ممکن است ناهمگن تر شوند ، اما پایه های یک فرهنگ به ندرت برای هر چیزی غرق می شوند: حساسیت های آنها ، سنت ها ، طنز ، گفتمان ها ، پروتکل ها اساساً تغییر ناپذیر و سرسختانه غیرقابل تغییر است. بنابراین ، هویت محصول یا خدمات شما نیاز به یکپارچه کردن خود بر یک ملت دارد ، نه اینکه راه دیگری باشد ، به امید بهترین ها ، در یک کفش بپوشید.

 

تبلیغات و تبلیغات فروش در سوئد
سوئد دارای آیین نامه تبلیغاتی سخت است که در آن باید کلیه ادعاها یا اظهارات تأیید شود اگر در سوئد مشاغل مستقر هستید ، هرگونه تبلیغی باید صحیح باشد و اظهارات گمراه کننده می تواند طبق قانون شیوه های بازاریابی منجر به پیگرد قانونی شود.

اگر مشاغل خود را در سوئد گسترش می دهید ، روزنامه ها مهمترین راه تبلیغاتی هستند که تبلیغات چاپی نیمی از کل هزینه ها را شامل می شود. روزنامه های اصلی از استکهلم ، گوتنبرگ و مالمو اداره می شوند و دارای تیراژ ملی هستند. دومین شکل مهم ارتقاء نامه مستقیم است که حدود 30٪ هزینه را شامل می شود. تا همین اواخر ، تلویزیون و رادیو منحصراً تحت کنترل دولت بودند اما اکنون کانال های تجاری مستقر شده اند و تبلیغات در رسانه های پخش رو به افزایش است.

استفاده از اینترنت در سوئد نیز رایج است ، تجارت الکترونیکی کاملاً در آنچه که به عنوان یکی از اتحادیه های اروپا پیشرو در اینترنت شناخته می شود ، برقرار است.

برای تبلیغات فروش ، ارائه هرگونه ادبیات به زبان انگلیسی قابل قبول است اگرچه توصیه می شود هرگونه ماده از استاندارد بالایی برخوردار باشد.

 

حساسیت فرهنگی
حساسیت فرهنگی و درک پروتکل از بازاریابی مؤثر است. پیچیدگی های یک ملت اعتقاداتش ، حتی خرافات آن نیز می تواند تجارت شما را خراب کرده یا از هم بکشد. شناخت بازار؛ خود را در آن غوطه ور کنید. هرگز تصور نکنید استراتژی بازاریابی شما قابل انتقال به یک کشور خارجی است. فقط یک زبان شانس باریک خوب ترجمه خواهد شد. ممكن است ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد ممكن باشد كشورهای آنگلوفونیك را حساس باشد ، اما اگر محصول یا خدمات شما با كیفیت خاصی از بریتانیا بازی كند یا شوخی داشته باشد ، به خوبی مورد استقبال قرار نخواهد گرفت.

در مورد سایر کشورها ، از استفاده از همان خطوط تسمه یا لکه دار استفاده نکنید. مگر اینکه کاملاً انتقالی باشند ، محصول یا خدمات شما به ویژه اگر به شوخ طبعی متکی باشد ، ممکن است رنج ببرد.

مگر اینکه مطمئن باشید محصول یا خدمات شما می توانند خود را به شایستگی های بومی بفروشند ، بازگرداندن امتیاز فروش آن برای یک بازار خارجی عاقلانه است. با این حال ، مثل همیشه ، فقط تحقیقات سریع شما می تواند نتیجه گیری کند.

اگر در حال گسترش مشاغل در سوئد هستید ، شناخت فرهنگ سوئدی مهم است. سوئدی ها به دلیل مساوات گرایی شناخته شده اند و رفتارهای خودخواهانه یا خودخواهانه از آن غافل شده است. رقابت در مدارس دلسرد می شود و از نظر فرهنگی مردم تمایل کمتری به سمت منافع شخصی دارند. لاگوم یا هر چیزی که در حد اعتدال است ، یک ویژگی معمولی سوئد است ، جایی که رفتار بیش از حد یا گرانبها ناخوشایند است. خانواده همچنین بخشی جدایی ناپذیر از جامعه سوئد است که موانع کمی برای کودکان در مکان ها ، مانند رستوران ها وجود دارد و بیشتر مناطق زندگی دوستانه خانواده است.

میانگین سنی جمعیت ، 41.1 سال و اندکی افزایش می یابد اما نسبتاً پایدار است. حدود 28.6٪ از جمعیت زیر 24 سال و 32٪ بالای 55 سال دارند. نرخ رشد جمعیت 0.8٪ است. به طور متوسط ​​، در هر خانوار 1.9 نفر وجود دارد ، 51.4٪ خانوارها متشکل از افرادی هستند که به تنهایی زندگی می کنند و 38.3٪ زوج های دارای فرزند یا بدون فرزند هستند. در سوئد تقریباً به همان میزان زنان در سوئد وجود دارند که 87.4٪ از جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند. منطقه جنوبی به دلیل آب و هوای بهتر و دسترسی به اروپا بیشتر جمعیت است. مناطق متراکم مخصوصاً در امتداد دریای بالتیک وجود دارد. استکهلم با 1.583 میلیون نفر جمعیت اصلی شهر است. سطح تحصیلات در سوئد بسیار بالاست و 83٪ بزرگسالان 25 تا 64 ساله دارای دوره متوسطه و 40٪ نیز به دانشگاه می روند. از جمعیت فعال ، 5/24٪ افراد حرفه ای ، 1/23٪ کارمندان فروش و خدمات ، 8/13٪ تکنسین ، 9/4٪ از صنعتگران و کارگران ماهر ، 8.5٪ منشی ، 7.1٪ کارگر و مونتاژ هستند و 6.9٪ کار می کنند. در بخش حقوقی و مدیریتی ، 5.6٪ مشاغل واسطه را اشغال می کنند ، 0.8٪ کشاورزان و 0.2٪ نظامی هستند. خرید قدرت تولید ناخالص داخلی سرانه PPP 475،099 SEK است. متوسط ​​حقوق سالانه 404 400 SEK است. قدرت خرید در سال 2017 بسیار اندک (0.25٪) افزایش یافته است و پیش بینی می شود در سال 2018 تثبیت شود. درآمد قابل استفاده یکبار مصرف سرانه 285،716 کرون ، تقریباً برابر با متوسط ​​برای کشورهای عضو OECD است. با وجود دو کاهش در سه ماهه اول و سوم ، میزان مصرف در سال 2018 اندکی افزایش یافت. معمول است که در این مواقع سال میزان مصرف در کشور کاهش می یابد. شاخص جینی در حالی که رو به افزایش است در 29.2 نسبتاً کم است. متوسط ​​حقوق سالانه یک مرد 428،400 کرون است در حالی که یک زن 380،400 کرون است. شکاف دستمزد بین دو جنس کمی پایین تر از میانگین اروپایی است. مصرف کننده BehaviourSweden یک جامعه مصرف کننده است. قیمت عامل اصلی در خرید است و کیفیت آن به دنبال آن است. سایر عواملی که ممکن است در تصمیمات خرید نقش داشته باشد ، دانش فنی و خدمات پس از فروش است. اکثر مصرف کنندگان قبل از خرید با 53٪ از سوئدی ها قبل از خرید به فروشگاه می پردازند و 13٪ قبل از خرید آنلاین (Postnord) از فروشگاه می پرسند. انتخاب روش های پرداخت نیز عامل مهمی است. حتی اگر اکثر مصرف کنندگان تا سال 2035 برای خرید خود به فروشگاه ها و سوپر مارکت ها مراجعه کنند ، 50 تا 75 درصد خریدها از طریق اینترنت انجام می شود. اعتماد مصرف کننده از نوامبر 2017 در حال کاهش است و پایین تر از حد متوسط ​​برای کشورهای عضو OECD است. تجارت الکترونیکی در سال 2017 حدود 16٪ رشد کرد و 67 میلیارد کرون سوئدی را نشان می دهد. این نماینده 8.7 درصد از سهم بازار خرده فروشی ها را در سال 2017 ، در مقابل 3 درصد در سال 2007 تشکیل می دهد. محصولات اصلی خریداری شده الکترونیک ، پوشاک و کفش ، کتاب ، مبلمان ، محصولات DIY ، ورزش و بازی ها هستند. اگرچه مصرف کنندگان نسبتاً نسبت به مارک های بین المللی باز هستند ، اما مارک های مورد علاقه سوئد ملی هستند. در 10 مارک محبوب برتر ، تنها 2 مارک بین المللی (Apple و Google در جایگاه 9 و 10) ظاهر می شوند.

مصرف کنندگان سوئدی به طور فزاینده ای نسبت به برندهایی که 77٪ از برنامه های وفاداری در مدت 2 سال از کار می افتند ، وفادارتر هستند. مشتری ها اگر در یک برنامه باشند یا نباشند ، دیگر وفادار نیستند. میزان نفوذ شبکه های اجتماعی 72٪ است و 58٪ از سوئدی ها هر روز از آنها استفاده می کنند. فیس بوک تقریباً پرکاربردترین شبکه است. از جمله راه های تصمیم گیری در مورد خرید ، پیروی از تأثیرگذار مهمترین است. در آگوست سال 2017 ، دو تأثیرگذار اصلی آنا Nystrîm (4.9 میلیون دنبال کننده) و Thisis MansWorld (2.1 میلیون نفر) بودند. به طور کلی ، 44٪ از سوئدی ها به محافظت از اطلاعات شخصی خود به مقامات اعتماد دارند.

سوئد از جمله کشورهای پیشرو است که هنگام مصرف ، سلامتی از اهمیت بالایی برخوردار است. تقاضا برای محصولات تازه ، سازگار با محیط زیست و دوستدار سلامتی که روی مواد تشکیل دهنده شفاف هستند رو به افزایش است. به عنوان مثال برای بخش زیبایی ، تقاضا برای محصولات طبیعی رو به افزایش است. مصرف محصولات ارگانیک رو به افزایش است. با توجه به عرضه ، بازار در سال 2017 3.3 درصد رشد کرد و به 28 میلیارد کرون سوئدی رسید. با این حال ، این روند در مقایسه با رشد دو رقمی سالهای گذشته کند می شود. بازار دست دوم در اینترنت و فروشگاه ها در حال گسترش است ، زیرا مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به اقتصاد دایره ای و مزایای محیط زیست توجه می کنند. در سال 2016 ، 15 درصد از مردم از سکوهای مشارکتی مانند Airbnb ، Uber و غیره استفاده می کردند. شهرهای استکهلم ، گوتنبرگ ، Malmî و UmeÜ نیز به عنوان شهرهای آزمایشی برای برنامه اقتصاد تقسیم ملی تبدیل خواهند شد. رایج ترین سیستم عامل ها به شما امکان می دهد ماشین ، لباس ، بازی یا حتی مسکن را به اشتراک بگذارید.





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: